Friday

12/10/06

Ari ni g buke kat Alamanda lg...huhuhu. Dasyat gler kan! Almost everyday g buke pose kat sana. Tapi ari ni sbb Rima ajak teman dia. Dia nk g bli barang skali.
Ari ni g ngan Amir, Hareez n Rima. Naik kete Rima. Mula-mula ingat kan Pesut(Pesot) nak ikut tp tk jd. Dia ada prob dia sendiri. Then sampai-sampai jer kat Alamanda tuh kita org trus g RASA then lepak kat meja luar. Dalam kul 64optg gtu semua org gerak g bli makanan masing-masing. Aku, Rima n Hareez makan nasi campur. Amir makan nasi beryani. Aku g bli air sbb Rima dah tolong bawak kan makanan aku g tmpt duduk. So lepas bayar air kat kaunter seperti biasa aku amek ar dulang kat tepi then tunggu air siap. Then waktu nak angkat air tuh, dulang tu melendut n berat so aku mcm mengigil lah sikit sbb cara aku pegang tak btol. Pastuh ada bro kat sebelah aku nampak dia sound "woo...tak mau ini macam ooo, dah bergoyang dah gelas tuh..." aku tgk dia aku senyum n aku btol kan balik position gelas-gelas tuh then aku blah. Tp sebenarnyer aku pelik sbb dia orang Melayu n aku pn org Melayu, tp asal dia sound aku mcm aku ni org Cine? Muke aku mcm Cine sgt ker?
Then dah duduk makan. Waktu makan Amir kelakar gler. Ada ker dia g menyampuk awek kat blakang aku cakap. Dia siap kutuk lagi ckp "happening gler", tapi minah tu memang keco pn. Sepanjang kte org makan dia tk diam. Dia asyik komplen bout someone and mamat yg makan ngan dia tuh pn duk mengapi-apikan dia. Aku paksa diri aku abes kan makanan yg aku amek. Kenyang gler. Rima pn kena abes kan makanan dia. Hehehe...kesian gler dia.
Lepas makan, mula-mula nk ikut Rima g bli barang dia kat Carefour. Tp waktu lalu depan Famous Amous, Harezz belanja s-krim. Rima suruh bli double scoop kongsi empat org yg Hareez g bli dua double scoop kongsi empat org. Dia kata satu dbl scoop jer tk cukup(lain kali jangan tamak!). Dia bli Tiramisu n Hazlenut Xtreme. Last-last nyer Amir teman Rima g bli barang n aku teman Hareez abes kan s-krim sbb rasanyer dalam Carefour tak leh bawak masuk makanan. So kitaorg duk kat bench kat depan Nicole Collection. Dua-dua s-krim tuh pada kitaorg. Amir n Rima tak mau sbb kenyang sgt.
S-krim Tiramisu tuh Hareez abes kan sorang. Lepas Rima n Amir g bli barang, Rima g cari ubat utk mama dia. Then kitaorg jumpe kat depan Roti Boy sbb aku nk bli Roti boy. Bler sampai kat depan kedai tuh, Rima citer apa yg terjadi kat dalam famarsi tmpt dia bli ubat utk mama dia. Perkara ni sgt kelakar. Tp aku rasa aku tak patut tulis kat cni. So saper nk tau tny Rima or Amir sediri k. Then aku n Hareez g bli Roti Boy, Rima n Amir abes kan s-krim yg Hazlenut tuh. Pastuh trus gerak balik. Dalam kete kiteorg still gelak kan Amir n Rima. Tp aku tkleh gelak sgt sbb perut kenyang sgt plus waktuh tu tgh main msg wit Alya.
Alamak!macam mana nih... aku ada test circuit lab esk then sabtu ada ppr measurement. Dua-dua pn aku tk stdy lg. Asal lah aku jd malas sgt??? Dasyat gler tahap kemalasan aku! Wahai kawan-kawan ku, tolong lah aku utk merajin kan diri ku!!!
Alamak!luper plak nk tulis, td pg dalam kelas machine, aku kena teow sbb pki selipar g kelas. Tp aku tk terasa sgt sbb ada gak budak lain yg pki selipar. Start kena teow sbb ada budak datang lambat. Saper ek??? Aku tk ingat sgt ar tp klu tk silap Azmeer. Klu silap sorie ek Azmeer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Name:

I am just being myself. Sometimes it can hurt someone and if this happen to you, I am sorry. I never meant to hurt anyone. But this is my journey and this is how i choose to go through it. It helps me to be a better person. I found my path, and I choose to go through no matter what. I knew the starting point and the end of this journey but I want to write something in between. Something nice, something beautiful. So I write them with my tears and pain. And I decorate them with my joy and laughter. Together they've become my memories. The one thing that you can never steal from me. The one thing that is eternally mine. The one thing that makes me ME.

Powered by Blogger